delft
delft

Veelgestelde vragen

Beginnen die Gruppen alle zur gleichen Zeit? Wenn ja, fangen alle am selben Ort an?

Alle Gruppen starten gleichzeitig und am selben Ort.

Fallen weitere zusätzliche Kosten an?

Nein, es fallen keine zusätzlichen Kosten an. Der Preis beinhaltet alle Buchungsgebühren sowie die MwSt. Im Preis jedoch nicht enthalten sind Getränke oder Malzeiten. Dies müssen Sie mit der Gastronomie vor Ort abrechnen.

Hoe ontvang ik een offerte?

Op de website staat rechtsbovenaan 'contact'. Als je daarop klikt, kom je op de klantenservice-pagina. Klik daar op 'contactformulier' (gele knop aan de linkerkant). Als je alle gevraagde gegevens van het contactformulier hebt ingevuld, klik je op 'versturen'. Wij versturen je binnen enkele werkdagen een geheel vrijblijvende offerte per mail.

Is er iemand aanwezig? Hoe moeten we anders beginnen?

Er is niemand van ons op locatie. Je mag vooraf de spelbegeleid(st)er bellen en hij/zij zal verder toelichten hoe jullie van start gaan.

Ist jemand anwesend? Wie fangen wir sonst an?

Es ist keiner von uns vor Ort. Sie können den Spielleiter im Voraus anrufen und er / sie wird Ihnen weiter erklären, wie Sie anfangen werden.

Kan een Stad Unique-activiteit gecombineerd worden met een drankje of etentje?

Bij activiteiten met instructeur ter plaatse regelen wij de start- en/of het einddrankje in een horecagelegenheid. Wij verzorgen geen horeca voor diners en borrels. Alleen bij de activiteiten 'Sabotage aan tafel' en 'Moord in Europa' regelen wij het diner. Bij de Citygames (activiteiten begeleid via Whats App) zijn geen consumpties inbegrepen. Uiteraard kunnen we wel suggesties doen.

Kan ik mijn deelnemersaantal wijzigen?

Je kunt het deelnemersaantal altijd wijzigen. Wij kunnen hiervoor wijzigingskosten in rekening brengen. Voor de specifieke wijzigingsregelingen verwijzen wij naar onze reserverings- en annuleringsvoorwaarden, artikel 5.

Kan ik ook een optie plaatsen?

Nee, wij kunnen helaas geen optie voor je plaatsen of een bepaalde datum voor je vrijhouden. We werken volgens het principe “Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.” Of de gewenste datum nog beschikbaar is, krijg je te zien tijdens het maken van de boeking.

Kann eine Stad Unique-Aktivität mit einem Drink oder Abendessen kombiniert werden?

Die Aktivitäten können sehr gut mit einem Abendessen oder einem Drink kombiniert werden. Jedoch organisieren wir diese nicht selbst, da die Spiele via WhatsApp von einem unserer Spielleiter begleitet werden. Natürlich geben wir Ihnen gerne Vorschläge.

Kann ich auch einen Termin reservieren?

Nein, leider können wir keine Reservierungen entgegennehmen oder einen bestimmten Termin für Sie freihalten. Wir arbeiten nach dem Prinzip "Wer zuerst kommt, mahlt zuerst". Ob der gewünschte Termin noch frei ist, sehen Sie bei einer Anfrage oder Buchung.

Kann ich meine Teilnehmerzahl ändern?

Sie können die Teilnehmerzahl jederzeit ändern. Hierfür können wir Änderungskosten berechnen. Für die spezifischen Änderungsbestimmungen verweisen wir auf unsere Reservierungs- und Stornierungsbedingungen, Artikel 5.

Mijn boeking is op aanvraag. Wat betekent dat?

Dat betekent dat de datum waarop je het uitje gereserveerd hebt erg vol is. We gaan eerst proberen een extra instructeur op te roepen, voordat we kunnen toezeggen of jouw activiteit door kan gaan.

Als de boeking op aanvraag is, krijg je binnen enkele dagen een e-mail met een 'akkoord' of 'niet akkoord'. Als er in de e-mail staat dat de boeking akkoord is, is hij definitief.

Moet iedere groep de spelbegeleider bellen?

Nee, van de gehele groep hoeft maar 1 iemand te bellen.

Moeten we allemaal onze telefoonnummers doorgeven?

Nee, jullie eerste opdracht is het maken van een Selfie en deze opsturen naar de instructeur. Op deze manier heeft hij/zij direct alle nummers.

Muss jede Gruppe den Spielleiter anrufen?

Nein, nur 1 Person aus der gesamten Gruppe muss anrufen.

Starten de groepen allemaal tegelijkertijd? Zo ja, start iedereen op dezelfde plek?

Alle groepen starten tegelijkertijd en op dezelfde plek.

Veel prijzen die op de site vermeld staan, zijn 'vanaf'-prijzen. Hoe zit dit?

De prijs is afhankelijk van de groepsgrootte. Een groep van 75 personen is vaak goedkoper uit (prijs per persoon) dan een groep van 12 personen, omdat de gemaakte kosten verdeeld worden over meer deelnemers.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Het spel wordt in het centrum van de stad gespeeld, dus er is ongetwijfeld voldoende parkeerplaats rondom en in de stad.

Wann erhalte ich das Spielmaterial nach meiner abgeschlossenen Buchung?

Sie erhalten das Spielmaterial zwei bis drei Werktage vor dem gebuchten Termin per Email.

Wann ist meine Buchung endgültig?

Die Buchung ist endgültig, wenn Sie unmittelbar nach der Buchung eine E-Mail mit einer Bestätigung erhalten, in der nicht angegeben ist, dass die Reservierung auf Anfrage erfolgt, und wenn der Zahlungsstatus "OK" lautet.

Wanneer is mijn boeking definitief?

De boeking is definitief als je direct na de boeking van ons een e-mail met bevestiging krijgt en er staat niet in dat de reservering op aanvraag is, en achter betaalstatus staat 'ok'. Als de boeking op aanvraag is staat dit in rode letters bovenaan de e-mail.

Als de boeking op aanvraag is, krijg je binnen enkele dagen een e-mail met een 'akkoord' of 'niet akkoord'. Als er in de e-mail staat dat de boeking akkoord is, is hij definitief.

Was gibt es zum Mittagessen?

Wir bieten kein Mittagessen oder ähnliches an. Wir können vielleicht Vorschläge für nette Cafès oder Restaurants machen.

Was ist der Ausgangspunkt des Spiels?

Es gibt keinen festen Startpunkt. Solange Sie im Zentrum der Stadt sind, können Sie überall anfangen! Nur beim „Escape the City“ Spiel gibt es einen Festen Startpunkt, dieser wird Ihnen im Spielmaterial mitgeteilt.

Was ist der Endpunkt des Spiels?

Der Endpunkt wird abhängig von Ihrem Startpunkt und den Rätseln festgelegt. Dies ist daher vorab noch nicht bekannt.

Was ist, wenn das Wetter schlecht ist?

Für uns laufen unsere Programme immer weiter. Wir empfehlen Ihnen, die Wettervorhersage im Auge zu behalten und den Teilnehmern entsprechende Kleidungstipps zu geben.

Allgemeine Kleidungstipps:

Es ist gut, wetterfeste und bequeme Kleidung anzuziehen. Regen oder Kälte berücksichtigen. Besonders Schuhe, auf denen man bequem und lang laufen kann, sind zu empfehlen.

Was ist, wenn meine gewünschte Stadt nicht aufgeführt ist?

Bitte kontaktieren Sie uns, um die Möglichkeit zu erfragen. In einigen Fällen ist es möglich, dass wir eine Aktivität in Ihrer gewünschten Stadt entwickeln. Die Möglichkeit hängt unter anderem davon ab, in welchem Zeitraum Sie buchen möchten. Wir freuen uns über neue Anfragen und versuchen unser bestmögliches um unsere Spiele in ihrer Wunschstadt anzubieten.

Wat als het slecht weer is?

Wat ons betreft gaan onze programma’s altijd door. Wij adviseren om zelf de weersvoorspellingen in de gaten te houden en de deelnemers passend kledingsadvies te geven.

Algemeen Kledingadvies:
Het is prettig om kleding aan te trekken die tegen een stootje kan en lekker zit. Houd rekening met eventuele regen of kou. Vooral schoenen waarop je lekker en een eind kunt lopen zijn aanbevelenswaardig.

Wat als mijn gewenste stad er niet tussen staat?

Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheid na te vragen. In sommige gevallen is het mogelijk dat wij een activiteit ontwikkelen in jouw gewenste stad. De mogelijkheid hangt, onder andere af van de periode waarop je dit aanvraagt. In het hoogseizoen (mei, juni, juli, augustus en september) is hier weinig of geen tijd voor. In het laagseizoen is hier meer tijd voor beschikbaar. Voor het ontwikkelen van nieuwe activiteiten kunnen wij extra kosten rekenen. Deze eventuele extra kosten worden door ons vermeld in de offerte.

Wat is het eindpunt van het spel?

Afhankelijk van je startpunt en de raadsels wordt het eindpunt bepaald. Deze is vooraf dus nog niet bekend.

Wat is het startpunt van het spel?

Er is geen vast startpunt. Zolang je maar in het centrum van de stad bent, kun je overal beginnen!

Wat zijn de lunchmogelijkheden?

Wij bieden geen lunch o.i.d. aan. Wel kunnen wij wellicht suggesties doen voor leuke lunchrooms of restaurants. Mocht dit niet het gewenste zijn, dan kan je via TripAdvisor vast iets leuks vinden. Zij hebben er ook reviews bij staan.

Wie erhalte ich ein Angebot?

Auf der Website finden Sie oben rechts "Kontakt". Wenn Sie darauf klicken, werden Sie zur Kundendienstseite weitergeleitet. Klicken Sie auf 'Kontaktformular' (gelber Knopf links). Wenn Sie alle erforderlichen Informationen über das Kontaktformular eingegeben haben, klicken Sie auf "Senden". Wir senden Ihnen innerhalb weniger Werktage ein kostenloses Angebot per E-Mail.

Wij zijn al goed bekend in de stad, is het dan nog wel leuk?

Dit hangt van jullie eigen wensen af. Met kleinere kinderen is het wellicht wel wat makkelijker als jullie zelf de stad al een beetje kennen en jullie zullen ongetwijfeld nog onbekend plekken tegenkomen. Al is het in een onbekende stad minstens net zo leuk, want via de Citygames leert u een stad echt kennen.

Wir sind in der Stadt bereits bekannt, macht es trotzdem Spaß?

Dies hängt von Ihren eigenen Wünschen ab. Mit kleineren Kindern ist es vielleicht etwas einfacher, wenn Sie die Stadt bereits ein wenig kennen und Sie werden zweifellos auf unbekannte Orte stoßen. Obwohl es in einer unbekannten Stadt mindestens genauso viel Spaß macht, denn durch die Stadtaktivitäten lernt man eine Stadt wirklich kennen.

Wo kann ich mein Auto parken?

Das Spiel wird im Zentrum der Stadt gespielt, so dass es zweifellos genügend Parkplätze in und um die Stadt gibt. Bitte informieren Sie sich vorab über Parkmöglichkeiten in der jeweiligen Stadt und planen genug Zeit zur Parkplatzsuche ein, damit wir das Spiel pünktlich starten können.

Zijn er nog andere bijkomende kosten?

Wij rekenen bij een boeking reserveringskosten. De reserveringskosten kunnen per activiteit verschillen. Op de website staat op de pagina van de activiteit (onder de prijs) aangegeven wat de reserveringskosten zijn. Je krijgt de totale reserveringskosten duidelijk te zien als je de gegevens (aantal deelnemers, enz.) invult bij 'uitje boeken'.

Een voorbeeld van verdere bijkomende kosten kan zijn: extra genoten consumpties of maaltijden. Dit dien je ter plaatse met de horeca af te rekenen.